Nazwa użytkownikaHasłoZapamiętaj mnieRejestracjaReset hasła
 
 
Filip Krasinski Street profile

Filip K. Street Profile from Przemek Grabicki on Vimeo.



Komentarze
#1 | Demo dnia October 13 2010 17:58:38
b. niski poziom, takie tricki to po 5 miechach sie pizga, niedlugo dojdzie do tego ze na strone glowna beda wkladane frontside na 5cm rurce
#2 | crimm dnia October 13 2010 18:04:19
slaaabo. co taki filmik w ogole robi na glownej? nieprzytrzymane graby... Sad
#3 | Sn1ck dnia October 13 2010 19:25:09
xD no ,ale tu chodzi o ten klimat Grin tricki nie są złe(mogłyby być lepsze ,ale nie są złe)
Mega Klimat w swoim stylu
#4 | Qba619 dnia October 13 2010 20:16:35
mi też się nie podoba.. w ogóle
#5 | prefuse dnia October 13 2010 20:32:45
Widać, że miałeś jakiś pomysł na swój profile i pewnie zrealizowałeś go tak jak sobie założyłeś, i za to +. Edit trochę inny niż te wszelkiej maści zwykłe napierdalanki trik za trikiem, czy inne skateparkowe, które ogląda się raz i za 5 min zapomina. Potężny minus za wybór kawałka, który jest tak słaby, że wyłączyłem go zaraz na początku i puściłem coś na winampie.. i przynam szczerze, że wtedy oglądało się o wiele przyjemniej Smile
#6 | mc paz dnia October 13 2010 21:22:33
RYJ WAFLE ! przekaz jest i to sie cenni stajnia BOGdanska haj 5 !
#7 | mati091 dnia October 13 2010 21:22:37
na główną sie nie nadaje, no ale szacun że nie jeździsz w pedałkach Grin
#8 | RolnikSam dnia October 13 2010 21:24:40
dla mnie dobry edit,spoko sie oglada
#9 | Kepol dnia October 13 2010 22:25:59
wyppass mega klimacik taki uliczny! a chłopaki którzy wypowiadają się że ten edit nie powinnien być na głównej by pewnie chcieli ogladać ciągle insajdy w leginsach przy pankowych nutach! ten chłopak jeździ ok 10 lat na rolkach i zawsze czuł klimat a nie jakaś spine! I taki jest ten edit dla mnie mega Klimatyczny co jest mega wypasem!
#10 | KOWAL99 dnia October 13 2010 23:24:47
Obsrany kawałek dobry pomysł na film triki takie nawet, ale za wolno robione prawie w miejscu. Jeździ 10lat raczej z przerwą 9 lat.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 38% [3 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Brak oceny]
Dobre Dobre 0% [Brak oceny]
Średnie Średnie 38% [3 głosów]
Słabe Słabe 25% [2 głosów]
Nawigacja
Newsy
Forum
Filmy
Giełda
Kalendarz
Kanał RSS - Rolki.com

Wszystkie artykuły
Recenzje opisy
Relacje, plany
Wywiady
Nauka sztuczek
Terminologia
F.A.Q.
Regulamin

Galeria zdjęć
Miejscówki (GMaps)
Setupy użytkowników

Linki
Szukaj
Kontakt
Kalendarz
Po Wt śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Reklama
nieruchomości




Aktualnie online
Gości online: 7

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 13,681
Najnowszy użytkownik: ppppp
Facebook
Reklama
Losowe foto


Mrągowo
Ostatnie foto
Finały PRL 2012
Finały PRL 2012

Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

15/05/2017 04:59
Kupię coś powerblaning!

01/04/2017 02:52
Ktoś chętny na praktycznie nowe (2 razy jeżdżone) Carbon Free montrego? Pfft Nietrafiony rozmiar :/

10/02/2017 06:17
Wybiera się ktoś na BLADE DAY do Skate In Park? Grin

29/11/2016 02:31
https://vimeo.com/
79610273 warsaw jak już ;D

16/04/2016 07:17
Panowie, mam nadzieją że jak wiecie to powiecie, where is te fuckin wroclove halla?! film jest mega a nie wystpuje w sieci do wglądu what happen?

11/04/2016 06:19
Siemka. Mam nietypowe pytanie. Czy mając nogę 27,5 cm mozna sie zmieścic w remzy roz. 43 ?

29/03/2016 18:08
Back into game after 15 yrs!

15/09/2015 02:05
Hejka wszystkim. Rozumiem że ciepło, sezon i inne takie (no u mnei nie za bardzo) ale że aż taka cisza na forum to się nie spodziewałem Grin

20/08/2015 01:25
hej wszystkim!

15/08/2015 02:29
hej Smile właśnie się tuta zarejestrowałam - uwielbiam rolki ale mam dość podstawowy model i teraz rozglądam się za czymślepszym więc pewnie będę was męczyć zapytaniami Smile