Nazwa użytkownikaHasłoZapamiętaj mnieRejestracjaReset hasła
 
 
Southsilesia Video 2009
Southsilesia Video 2009 pojawiło się już na www.southsilesia.ownlog.com!
http://southsilesia.ownlog.com/southsilesia-video-2009---adept-,2009938,komentarze.html.
Pozdrawiam, Mikołaj.



Komentarze
#1 | Borowa dnia February 06 2010 22:48:45
Pełen wypas! Grin Pozdro
#2 | QQkrk dnia February 07 2010 01:44:36
czekamy na leftovers...Shock
#3 | 77michael77 dnia February 07 2010 17:12:46
edit zupelnie bez wyrazu ani czegokolwiek, słaba muzyka triki tez bez rewelki moviemakerowy montaz słaby :/ sraka jednym slowem dawno nie widzialem tak slabego filmu
#4 | MONLEM dnia February 07 2010 17:57:26
z ta sraka przesadziles xd
#5 | szymekxp dnia February 07 2010 18:35:51
triki ogolnie dobre, ale ta muzyka dobijaa
#6 | ezymfg dnia February 07 2010 20:31:24
co do muzy to sie zgodze ogladalem to wczoraj na kacu i do porzygania jedek krok tricki nawet siadly Dave niezla sekcja
#7 | Pulls dnia February 07 2010 21:19:44
Jak dla mnie najlepsza sekwa Toma poręczowa miazga , ogólnie wypas film !
#8 | burczymucha dnia February 08 2010 02:32:29
mi sie nie podoba Sad
#9 | lwp dnia February 08 2010 05:48:57
Bardzo dobry film! Triki, poziom, muza kozak. A hejterzy znajda sie wszedzie...
#10 | Lukasz1 dnia February 09 2010 02:31:51
hejterzy - hahahahahahahhahaahah Grin
ty jesteś lajkerem ? lovelem ?
mi sie triki bardzo podobaly ale muzyka juz nie ale to kwestia gustu
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Nawigacja
Newsy
Forum
Filmy
Giełda
Kalendarz
Kanał RSS - Rolki.com

Wszystkie artykuły
Recenzje opisy
Relacje, plany
Wywiady
Nauka sztuczek
Terminologia
F.A.Q.
Regulamin

Galeria zdjęć
Miejscówki (GMaps)
Setupy użytkowników

Linki
Szukaj
Kontakt
Kalendarz
Po Wt śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Reklama
nieruchomości




Aktualnie online
Gości online: 11

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 13,681
Najnowszy użytkownik: ppppp
Facebook
Reklama
Losowe foto


Traffic Jam II Czeladź
Ostatnie foto
Finały PRL 2012
Finały PRL 2012

Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

15/05/2017 04:59
Kupię coś powerblaning!

01/04/2017 02:52
Ktoś chętny na praktycznie nowe (2 razy jeżdżone) Carbon Free montrego? Pfft Nietrafiony rozmiar :/

10/02/2017 06:17
Wybiera się ktoś na BLADE DAY do Skate In Park? Grin

29/11/2016 02:31
https://vimeo.com/
79610273 warsaw jak już ;D

16/04/2016 07:17
Panowie, mam nadzieją że jak wiecie to powiecie, where is te fuckin wroclove halla?! film jest mega a nie wystpuje w sieci do wglądu what happen?

11/04/2016 06:19
Siemka. Mam nietypowe pytanie. Czy mając nogę 27,5 cm mozna sie zmieścic w remzy roz. 43 ?

29/03/2016 18:08
Back into game after 15 yrs!

15/09/2015 02:05
Hejka wszystkim. Rozumiem że ciepło, sezon i inne takie (no u mnei nie za bardzo) ale że aż taka cisza na forum to się nie spodziewałem Grin

20/08/2015 01:25
hej wszystkim!

15/08/2015 02:29
hej Smile właśnie się tuta zarejestrowałam - uwielbiam rolki ale mam dość podstawowy model i teraz rozglądam się za czymślepszym więc pewnie będę was męczyć zapytaniami Smile