Nazwa użytkownikaHasłoZapamiętaj mnieRejestracjaReset hasła
 
 
Nauka sztuczek #2 x grind
Zapraszam na drugi odcinek z serii Nauka Sztuczek. W tym odcinku jak prawidłowo wykonuje się x grindy pokaże nam Oley wraz z gościnnym występem Baszy!




Komentarze
#1 | basza dnia November 17 2008 21:19:51
X jak sie patrzy!!! Mocna rzecz!
#2 | adlaczego dnia November 17 2008 21:44:54
tyle tylko ze tego nie można nazwać nauką , tu są pokazane x grindy tylko ;p
#3 | Pts dnia November 17 2008 21:59:20
Ładnie Ładnie co next??
A tricków siez tego naczy każdy bo zbliżone jest fest i mozan obadać jak sie ustawić i podjechać do tricku, przeca nikt wam nie napisze że wyskocz obruć sieo 180 stopini noge daj na 90 stopni i wyląduj na ao X. Lepsze takie nauki podglądowe gdzie każdy może dokładnie obadać co i jak, pocwiczyć na sucho a potem zastosować to w praktyce!! Bardzo dobry pomysł i czekam na następne produkcje!!
#4 | Hate dnia November 17 2008 22:34:19
na fajnie to wyglada , ale w nastepnych moglibyscie na przykad jakies dobre ujecie w zwolnionym tepie zeby mozna bylo sobie obadac na luuziku Wink
Pozdro wam!
#5 | bocianBST dnia November 17 2008 22:40:56
Olej, mega X-y. Zwłaszcza truespiny robią wrazenie.. Podjarałem się Smile
#6 | bc4life dnia November 17 2008 22:41:34
po lewej na dole 2 kreski lub trojkat, mozna sobie zatrzymac i obadac co i jak...Smile
#7 | duke of bugajewo dnia November 17 2008 22:49:10
spoko opcja
ale byscie moglibyscie jeszcze zerospiny dawac
#8 | Lisek dnia November 18 2008 00:22:03
Wszystko spoko ale jak już stosujemy polskie znaki to powinno być " naukĘ " a nie " nauke " GrinGrin

pozdro
#9 | fanatykkBALANSU dnia November 18 2008 01:35:04
a gdzie trzy sześć x Shock
#10 | suszi dnia November 18 2008 01:53:53
ty fanatyk balansu pierwszy clip chyba cie powinien zadowolic Smile
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Nawigacja
Newsy
Forum
Filmy
Giełda
Kalendarz
Kanał RSS - Rolki.com

Wszystkie artykuły
Recenzje opisy
Relacje, plany
Wywiady
Nauka sztuczek
Terminologia
F.A.Q.
Regulamin

Galeria zdjęć
Miejscówki (GMaps)
Setupy użytkowników

Linki
Szukaj
Kontakt
Kalendarz
Po Wt śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Reklama
nieruchomości




Aktualnie online
Gości online: 9

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 13,681
Najnowszy użytkownik: ppppp
Facebook
Reklama
Losowe foto
NWJ 2012
NWJ 2012
Randomy
Ostatnie foto
Finały PRL 2012
Finały PRL 2012

Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

15/05/2017 04:59
Kupię coś powerblaning!

01/04/2017 02:52
Ktoś chętny na praktycznie nowe (2 razy jeżdżone) Carbon Free montrego? Pfft Nietrafiony rozmiar :/

10/02/2017 06:17
Wybiera się ktoś na BLADE DAY do Skate In Park? Grin

29/11/2016 02:31
https://vimeo.com/
79610273 warsaw jak już ;D

16/04/2016 07:17
Panowie, mam nadzieją że jak wiecie to powiecie, where is te fuckin wroclove halla?! film jest mega a nie wystpuje w sieci do wglądu what happen?

11/04/2016 06:19
Siemka. Mam nietypowe pytanie. Czy mając nogę 27,5 cm mozna sie zmieścic w remzy roz. 43 ?

29/03/2016 18:08
Back into game after 15 yrs!

15/09/2015 02:05
Hejka wszystkim. Rozumiem że ciepło, sezon i inne takie (no u mnei nie za bardzo) ale że aż taka cisza na forum to się nie spodziewałem Grin

20/08/2015 01:25
hej wszystkim!

15/08/2015 02:29
hej Smile właśnie się tuta zarejestrowałam - uwielbiam rolki ale mam dość podstawowy model i teraz rozglądam się za czymślepszym więc pewnie będę was męczyć zapytaniami Smile