Nazwa użytkownikaHasłoZapamiętaj mnieRejestracjaReset hasła
 
 
Zobacz temat
 Drukuj temat
ZWARIOWAŁEM - powracam po 10 latach :D
takpoprostu
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2013 15:57
Użytkownik

Postów: 19
Data rejestracji: 13.10.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam ! A więc mam na imię Sebastian i na karku leci mi 30 wiosna Grin Aktualnie ze sportów ekstremalnych to landkiting... Ale do sedna Smile

rolki.com mnei wychowały zajarały i stąd kiedyś czerpałem wiedzę Smile

10 lat temu jeździłem agresywnie na rolkach - swego czasu nosiły moje dupsko rocesy graale aż do niefortunnego wypadku - uderzenie (brawo dla tych co jeżdżą bez kasku) - krwiak w głowie nawierty w czaszczę - prawie 3 tyg w szpitalu - trauma. No i graale poleciały na giełdę... Ale miłość została Smile

Po 10 latach chciałbym powrócić do sportu gdyż z tego wyleczyć się nie da. Może nie tak extremalnie jak kiedyś Smile ale chce znów poczuć rolki na nogach i delikatnie pokatować niewysokie poręcze Smile

Zmieniło się przez ten czas sporo - między innymi nabyłem ŻONĘ więc z kosztami na zabawki muszę się liczyć bo same kajty pochłaniają sporą sumę budżetu ..

Pytanko czy ROLLEBLADE'y SWINDLER na te czasy to w miarę ok sprzęt ? Nie będę mega katowcem - ale też chciałbym by rolki były wygodne... Co sądzicie o tym modelu ? A jeżeli nie - co byście polecili w podobnym przedziale cenowym...
Edytowane przez takpoprostu dnia 13-10-2013 16:04
 
HarD
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2013 16:22
Użytkownik

Postów: 332
Data rejestracji: 12.11.11


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
hedonskate.com ---polski sklep z rolkami.Polecam jakies razors genesis,usd clasic throny.Niech jeszcze inni się wypowiedzą.Najlepiej własnie z tego sklepu kupować lub jeszcze: http://www.skatef...ne,c2.html
 
Jaroo121
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2013 17:34
Użytkownik

Postów: 14
Data rejestracji: 20.09.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Kolego Ja tez po 12-13latach wsiadlem na agresywne.
Oczywiście kask jest I każdemu go polecam.
Co do rolek wcześniej miałem K2 fatty a teraz nabylem USD VII Carlos Pianowski.

Powiem tylko tyle, po tylu latach jeżdżenia tylko rekreacyjnie jak sie wsiada na rolki agresywne to jest mega masakra.
Ja zanim kupiłem jeszcze agresywne polatalem trochę na urbanach.

 
bocianBST
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2013 22:05
Użytkownik

Postów: 40
Data rejestracji: 23.08.08


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Z doświadczeń swoich i kolegów po 30stce. Kup sobie Xsjado. Mega wygoda pod każdym względem, a to ważne w tym wieku Smile Nie są takie drogie na Hedonie. Możesz też poszukać używanych. Dorzucić do nich swoje buty i wszystko gra.

przykladowe propozycje:
http://hedonskate...lqWjFBWzLQ
http://hedonskate...lqWslBWzLQ
http://hedonskate...lqWwlBWzLQ

Pozdrawiam.
Powodzenia Wink

bullshit team inowrocław

www.bullshitteam.fbl.pl
 
www.bullshitteam.fbl.pl
bison
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 01:39
Użytkownik

Postów: 59
Data rejestracji: 18.01.12


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wrócić zawsze dobrze...zerknij na ten sprzęt, REMZ OS4 - godne polecenia i cene mają dobrą
http://www.skatef...id271.html
 
takpoprostu
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 06:32
Użytkownik

Postów: 19
Data rejestracji: 13.10.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Dzięki chłopaki za posty obfite w solidne informację.

Czyli te które zaproponowałem w 1 poście odpadają...


Jaroo121 napisał/a:
Kolego Ja tez po 12-13latach wsiadlem na agresywne.


Powiem tylko tyle, po tylu latach jeżdżenia tylko rekreacyjnie jak sie wsiada na rolki agresywne to jest mega masakra.
Ja zanim kupiłem jeszcze agresywne polatalem trochę na urbanach.



Z tym że ja nie jeździłem na niczym.. Dlaczego sądzisz że przesiadka to masakra ? Ale w jakim znaczeniu ? Że źle ? Smile

A i jeszcze jedno pytanko - czy do tych USD - VII - Carlos Pianowski lub Remz OS 4 jest szansa by przykręcić płozę by weszły większe i bardziej miękkie kółka ? W sensie jak żona mi powie jedziemy na spacer to nie wiem czy miałbym ochotę pocinać za jej freeriderówkami na małych 90tkach ;]Smile Przykręcam płożę i heja ;] Czy lepiej się opłaca kupno drugich rolek ?;]

Ogólnie zastanawiam się nad

Remz OS. 4 (polecane wiem - ale powiem jak baba ale brzydkie są fuu)

USD VII Carlos Pianowski

z tym że raczej wolę bardziej miękki rolki jak moje graale które posiadałem... No ale nie jest to mus - ma być wygodnie Smile
Edytowane przez takpoprostu dnia 14-10-2013 08:56
 
Jaroo121
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 15:13
Użytkownik

Postów: 14
Data rejestracji: 20.09.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie, ze zle. Tylko jak ja wbilem na pierwsza porecz to nie wiedziałem co z nogami zrobić, w sensie jak je ułożyć.
Tak samo 360 nie mogłem dokrecic. Ogólnie było słabo.

Co do rolek to jak masz pieniądze to kup sobie xsjado.
Gdyby nie fakt ze moje USD kupiłem tanio to bym brał właśnie xsjado.

Co do połozy to przykrecisz każda w systemie UFS.
Możesz np zapodac szyny od RB X3 i koła 84mm
 
takpoprostu
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 17:03
Użytkownik

Postów: 19
Data rejestracji: 13.10.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
aha rozumiem... Ale nie dziwię się i zdaje sobie z tego sprawę że będę musiał uczyć się pewnych rzeczy od nowa.

Wiesz co jakoś średnio jestem nastawiony na te Xsjado. Wolałbym troszkę tańsze rolki no i co najważniejsze z całym swoim butem. Takie rolki gdzie wciskam swój papeć mimo że pewnie jest ok - jakoś średnio mi leży.

Mam jeszcze pytanko od tych Remz OS4 bo z tego co doczytałem dosc mocno się gną - i fajnie moje stare graale też się gięły i jeździło mi się ok. Tylko co będzie jak założę płozę z wyższymi kółkami ? Nie będą zbyt miękkie ?

Chyba że macie coś jeszcze do polecenia w przystępnej cenie - nie chciałbym by rolka była jak beton - mam wąską stopę ale dość wystające kostki często ciasne rolki mnie właśnie tam uwierały.
Edytowane przez takpoprostu dnia 14-10-2013 17:05
 
Metalhorsie
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 21:22
Użytkownik

Postów: 135
Data rejestracji: 02.10.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A ja majac 34 lata w ogole zaczalem jezdzic na rolkach hehe. Bujam sie tak od niecalych 2 miechow i zyje. Choc po tym weekendzie d*%a tak obita od upadkow na skate parku ze ciesze sie z deszczowej pogody, bo inaczej sianiki chyba nie mialyby prawa zejsc ze mnie a tak to moze im sie uda Smile. Wygladam dosc wesolo na placu, bo nei dosc ze roznica wiekowa, to ja caly "opakowany": helomofon, lokcie, kolana nadgarstki, z czego ochrona na kolana juz nowa nabyta byla bo poprzednie zmiazdzylem, a na nadgarstek w sobote nie wytrzymal jeden i tez schowal sie na emeryture. Ale na pewno dzieki temu nadal mam cialo w jednym kawalku, tyle ze obolale Smile
Edytowane przez Metalhorsie dnia 14-10-2013 21:22
 
bocianBST
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 22:18
Użytkownik

Postów: 40
Data rejestracji: 23.08.08


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie polecam Remz OS, Sa niewygodne, strasznie męczące. Za ta sama cene masz dobry set Xsjado. Jakość, komfort jazdy jest bez porownania.
Jesli chcesz Remz OS to mam na opylenie w dobrym stanie rozmiar 43.. za 300 zeta. Ale nie polecam!

(Przesiadłem sie z Xsjado na Remzy, szybko wrocilem do kolejnych Xsjado)
bullshit team inowrocław

www.bullshitteam.fbl.pl
 
www.bullshitteam.fbl.pl
takpoprostu
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2013 23:13
Użytkownik

Postów: 19
Data rejestracji: 13.10.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Xsjado Avant 2 czyli to to ? Z tym wkładamy Vansem ? A nie ma Asajdo z tradycyjnym linerem ?
 
Jaroo121
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 02:56
Użytkownik

Postów: 14
Data rejestracji: 20.09.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Xsjado są tylko jak to napisałeś z wkladamym vansem.
Jak chcesz tanie rolki to teraz masz pełno promocji wszędzie.
Albo kup używki. Tu na giełdzie jeden kolega miał fajne niebieskie xsjado raz używane nawet nie było śladu na nich chyba za 400 pln ale sam szkielet z butem.
Jak kupisz USD to odrazu kup nowe koła bo OME są tragiczne.

P.S.
Dzisiaj byłem na parku i jak kaleka makio robię jakoś, soula to moze za 100 lat znów zrobię a frontside jak robiłem to az mi wstyd było.
Tak, ze powodzeniaWink
 
takpoprostu
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 04:54
Użytkownik

Postów: 19
Data rejestracji: 13.10.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No to mnie pocieszyłeś Grin

Wiesz co ale chyba zrezygnuje Xsajdo jednak wolę liner tradycyjny i wyprać można i w ogóle...

A powiedz Jaroo czy USD VII Carlos Pianowski gną się ? Czy raczej sztywne i twarde ? Bo chyba na nie się skuszę ze względu na cenę i ta duże póły,... Ale zależy mi by były dość miękkie...

no i jeszcze tu cuś mi chodzi po głowię...

http://hedonskate...lxKWxBqOFM
Edytowane przez takpoprostu dnia 15-10-2013 05:12
 
Jaroo121
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 15:09
Użytkownik

Postów: 14
Data rejestracji: 20.09.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jakieś super sztywne nie są ale nie są tez miękkie.
Ich wielka wada są kolka które nadają sie na śmietnik a nie na ulice czy park.
Te USD to są rolki właśnie dla mnie do polatania sobie po latach bez ciśnienia.
O rolka z linka sie nie wypowiadam bo nawet w ręce ich nie miałem.
Ale sama marka jest spoko.
 
takpoprostu
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 17:13
Użytkownik

Postów: 19
Data rejestracji: 13.10.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Aha a kółka znaczy że się sypią tak ?

Znasz sklep gdzie można jeszcze je kupić ? Bo w skatefunie mają duży rozmiar - a ja potrzebuje wkładkę 29cm.
 
Arty
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 20:04
Awatar

Użytkownik

Postów: 812
Data rejestracji: 24.02.09


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
@takpoprostu, myśle, ze to jest to czego szukasz:
http://rolki.com/...d_id=22204

Hardboot z pełną skorupą, bardzo dobrze sie gną
Edytowane przez Arty dnia 15-10-2013 20:08
 
MarcinRoszak
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 20:32
Użytkownik

Postów: 22
Data rejestracji: 09.08.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Z Tymi Carlosami to możesz mieć problem bo to jest starszy model, a u nas panuje taka zasada, że jak dany model się sprzeda to więcej go w sklepie nie zobaczysz Wink Sam nad tym ubolewałem jakiś czas temu, bo sprzątnął mi ktoś sprzed nosa Valo w rozmiarze 44 i nie da rady dostać ich jeszcze raz ... Może co do tematu, to Carlosy Carlosami, a może chciałbyś USD Classic Throne tylko z nimi może być problem, bo nie są zbyt giętkie, ale kosmicznie sztywne też nie Wink

Łap link do Classiców:
http://hedonskate...l0dtFDwkQA
Bardzo podobne do Pianowskich, więc może Ci się spodobają Wink

A ja tak od siebie dodam, że polecam Ci rolki firmy Valo, bardzo mocne, bardzo wygodne, na prawdę najwygodniejsze rolki jakie miałem na nogach, co prawda troszkę ciężkie ale idzie się przyzwyczaić. W końcu to nie sa rolki rekreacyjne co nie Wink Jeden mały mankamencik ... Cena kołysze się koło 800 zł ;/ Ale od tego mamy giełdę i możesz poszukać rolki "używane" ale w idealnym stanie za dużo niższą cenę. Nie wiem czy tak mogę sobie wrzucić tutaj link do jakiejś przykładowej aukcji, ale dobra, co najwyżej trochę mnie zbluzgają bo na forum za często nie jestem Wink

Powiedzmy te:
http://rolki.com/...d_id=22088

A tutaj taki mały przeskok do sklepu:
http://hedonskate...p;dir=desc

Jest różnica w cenie? A no jest Wink A jest różnica w wyglądzie, no nie znaczna. Więc wybór należy do Ciebie.

Pytałeś się jeszcze o wymienianie szyn do jazdy rekreacyjnej z żonką. No więc to co mamy teraz troszkę różni się od tego co było kiedyś. System UFS to takie małe gówienko dzięki któremu możesz do rolek przykręcić każdą szynę która również ten system ma, po polsku dziurki sa w tym samym miejscu w każde szynie i każdym bucie Wink A jakiś czas temu ktoś wpadł na genialny pomysł, żeby zrobić szyny do jazdy szybkiej/rekreacyjnej z możliwością przykręcenia do naszych rolek, kolejny problem to cena takich szyn, są mocne, na kołach ok 80mm ale kosztują niestety jak wszystko ...

Dla przykładu:
http://hedonskate...l0gg1DwkQA
Zakładasz je tak jak zwykłe szyny, przy czym nie szpecą za bardzo rolki i w miarę wyglądają. Mi osobiście się to nie podoba, no ale każdy ma swoje gusta.

A tutaj masz fotę rolki USD Carbon na podobnej szynie:
http://a248.e.aka...1355323110

W razie czego mogę spróbowac jeszcze pomóc Wink
 
takpoprostu
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 21:09
Użytkownik

Postów: 19
Data rejestracji: 13.10.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Kurczę dzięki śliczne za te odpowiedzi - super... Z tym że chyba jednak zostane przy nowych rolkach - jakoś lubię cieszyć oko. Kupię i będę miał spokój na lata bo ja tak szybko ich nie dokatuje jak wy - to już nie te czasy że po sezonie rolki wyglądały jak by przeżyły tragedie życiową Wink

MarcinRoszak no to mnie zmartwiłeś z tymi Carlosami - ale Classic Throne wyglądają bardzo ładnie i skoro mówisz że nie są tak bardzo sztywne to hmmm ciekawa opcja...

Arty podpowiedział Genesys 7.4 sporo ludzi na forach twierdzi że to zajedobre rolki.
A czy warto się również zainteresować wersją 7.1 ?

Tylko czy uda mi się trafić w rozmiar... Bo z tego co widzę co model klikam to nie ma mojego rozmiaru Sad Na końcu będzie tak że kupie tylko tem model co bedzie miał mój rozmiar he... Buty do coedziennego chodzenia jak kupuję z sieci zawsze biorę długość wkładki min 28,7 - max 29 cm i są bardzo ok.. Wiec i takich rolek muszę szukać...

I gdybym kupił sam but - do tego dokupił szynę taką jak pokazywał MarcinRoszak i po dwa większe kółka na płozie nie 4 bym mógł spokojnie głupiego frontside'a - zda to egzamin ?




.....
OK! Wybrałem modele w których jest mój rozmiar - wybierajcie panowie które i zamawiam bo zaraz śnieg spadnie i nie pojeżdżę w tym sezonie jak będę tak długo czekał. Zależy mi tylko by były wygodne i by się dość dobrze gięły.


http://hedonskate...l0xBG07nIU

http://hedonskate...l0w4207nIU

http://hedonskate...l0wKW07nIU

http://hedonskate...l0vF207nIU
Edytowane przez takpoprostu dnia 15-10-2013 21:46
 
Jaroo121
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 21:44
Użytkownik

Postów: 14
Data rejestracji: 20.09.13


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie wszystkie szyny maja miejsce na triki royalowe.
http://hedonskate...l0yoGthiSM
Ta z linka np. ma miejsce i teoretycznie nawet z 8 kolkamia sie da cos zrobić.

 
poleszam
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 15-10-2013 23:18
Użytkownik

Postów: 43
Data rejestracji: 28.03.12


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Szyna powerbladingowa Kizer Level 2 na emeryturę jest jak najbardziej trafnym wyborem. Ja już nie zmieniam na normalną agresive.
Polatasz na prędkości z żonką po parku, a i jakieś drobne triczki da się na niej zrobić.
Poszukaj setupów z tą szyną lub dokup do boota używkę.
Jak chcesz popatrzeć na setupy to proponuję powerblading.org

Pewnie za starych czasów jeżdziłeś na 4 kółkach w każdej szynie, teraz jeździ się na dwóch plus grindwheelsy - na takich zachetasz się na prostej i przeżyjesz nie małe zdziwko. Więc proponuję powerblading, serio sam sprawdziłem.
pozdr
 
Przeskocz do forum: