Nazwa użytkownikaHasłoZapamiętaj mnieRejestracjaReset hasła
 
 
Zobacz temat
 Drukuj temat
Foto by Kuboss6
Qboss6
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 04:07
Użytkownik

Postów: 294
Data rejestracji: 12.03.11


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
img231.imageshack.us/img231/8643/dscf2090.jpg

img832.imageshack.us/img832/8089/p1360027.jpg
Edytowane przez Qboss6 dnia 18-09-2012 03:56
 
AdamBB2
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 04:53
Użytkownik

Postów: 227
Data rejestracji: 03.05.11


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
taka normalna fotka. Tez mi sie podoba Grin
P.S ale moje dzielo z podpisu bardziej Grin
Edytowane przez AdamBB2 dnia 20-06-2011 04:53
 
adameo
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 05:09
Awatar

Użytkownik

Postów: 223
Data rejestracji: 28.08.10


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
szału nie ma
@AdamBB2
twój podpis też chujowy
img857.imageshack.us/img857/7069/91445logopolskiejprezyd.jpg
 
r4nG07154124124312412412421412
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 06:15
Awatar

Administrator

Postów: 949
Data rejestracji: 01.04.10


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Troche jebie fakiem . Sory .

@edit


Ale ogólnie spoko
Edytowane przez r4nG07154124124312412412421412 dnia 20-06-2011 06:16
i.imgur.com/85eInkc.png
 
deep69
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 07:01
Użytkownik

Postów: 94
Data rejestracji: 11.04.11


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
tez mi wyglada na stany w miejscu ;D nagraj filmik jak to robisz to zwroce honor i przeprosze Smile
blade or die.
funpage rolkowy, link :tutaj
 
r4nG07154124124312412412421412
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 07:30
Awatar

Administrator

Postów: 949
Data rejestracji: 01.04.10


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
deep69 napisał/a:
tez mi wyglada na stany w miejscu ;D nagraj filmik jak to robisz to zwroce honor i przeprosze Smile


W dupie z filmami olać to : d
i.imgur.com/85eInkc.png
 
Qboss6
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 22:54
Użytkownik

Postów: 294
Data rejestracji: 12.03.11


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nie mogłbym stać bo ta rurka jest w dół
 
DobryRapTuJest
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 23:02
Użytkownik

Postów: 1341
Data rejestracji: 19.11.08


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
założysz się , że to możliwe ? ;]
 
kaspi95
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2011 23:45
Awatar

Użytkownik

Postów: 280
Data rejestracji: 21.03.11


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
jak nakleisz kawałek papieru ściernego?????
Tylko po co?
z tej rury poleciałby jakby stał....
fota git Smile
i42.tinypic.com/302ubk5.jpg
 
edev
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2011 00:06
Awatar

Użytkownik

Postów: 332
Data rejestracji: 26.04.09


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Znam i takie rury w skos gdzie możesz wskoczyć i się zatrzymasz....
dedicated
static.kiepy.pl/2748.gif
 
Qboss6
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2011 18:45
Użytkownik

Postów: 294
Data rejestracji: 12.03.11


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No możliwe ale ta taka nie jest
 
kaspi95
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 23-06-2011 03:08
Awatar

Użytkownik

Postów: 280
Data rejestracji: 21.03.11


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Teraz to widzę: STANY
ZA bardzo wyczillowaną minę masz to widać
i42.tinypic.com/302ubk5.jpg
 
scooby666
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 23-06-2011 03:31
Awatar

Administrator

Postów: 1343
Data rejestracji: 25.04.10


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
czy stany czy jechany i tak słaba fota, nie dość, że Ciemne bardzo, to bez klimatu. ot fota jak każda inna
http://scoobymodd...press.com/

images.cheezburger.com/completestore/2010/11/17/955e9fba-429e-4ab0-b575-5b55287c7045.gif
 
Qboss6
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 18-09-2012 04:00
Użytkownik

Postów: 294
Data rejestracji: 12.03.11


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
up
może tym razem nie będziecie uważać ze w miejscu
 
XsajdQ
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 18-09-2012 04:11
Awatar

Użytkownik

Postów: 141
Data rejestracji: 05.07.11


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Grab nie złapany, niezaliczone.
www.skate-park.pl/i/cms/940x100.jpg
www.sadistic.pl/pics/a5d50e35578e.gif
 
remzremzrezmzok
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 18-09-2012 05:32
Awatar

Użytkownik

Postów: 427
Data rejestracji: 31.05.09


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
**** ta pierwsza fotra z **** a druga taka seeeeee ogolnie **** zrob normalne zdjecie na ktorym widac najazd itd bo tu wyglada to tak jakbys **** wchodzil na ta barierke z trawnika i ogolnie po **** odswiezac temat sprzed roku i pisac moze teraz nie bedziecie uwazac ze w miejscu (bo wydaje mi sie ze nic sie nie zmienilo)najlepiej to nagraj film jak robisz ta rure na tym sołlu czy hop sołlu i wrzuc na rolki.kon i wtedy pokarzesz ze robisz ta rure skoro ci tak bardzo na tym zalezy zreszta robiles ja rok temu to zrob i teraz
 
Qboss6
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 18-09-2012 05:58
Użytkownik

Postów: 294
Data rejestracji: 12.03.11


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
yyy... ogólnie to chodzi o to ze ta druga fota jest nowa, a nie chciałem zakładać nowego tematu wiec dałem ja tutaj
 
Margol
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 18-09-2012 06:01
Awatar

Administrator

Postów: 1480
Data rejestracji: 27.08.09


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
bez przesady.
już było trzeba nowy założyć ,a nie odkopywać roczny temacik ,bo to jeszcze większy burdel i nie wiadomo ocb.
teraz to ni w pic ni w cyc. ch**u muju dzikie węże.

a zdjęcie spoko ,ale dużo to powiedzieć o nim nie można ;p
pozdr
Edytowane przez Margol dnia 18-09-2012 06:03
ZAPRASZAM!
Rollacje Blog
Rollacje Fanpage
INSTAGRAM
Proud Bladers Sklep
Vlogi i Klipy Dnia
Nowy post, zapraszam!
Recenzja VALO V13
 
www.rollacje.blogspot.com
szymon034
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 18-09-2012 08:26
Awatar

Użytkownik

Postów: 1074
Data rejestracji: 26.03.08


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Przykro mi ale wydaje mi sie, ze ten skok zostal wykonany w miejscu.
Werdykt forum jest taki , ze nie zaliczamy.
W sensie skoku.
Ale oprocz tego, ze w miejscu skakane to fajna fotka.
Niektorzy zapytaja mnie jak to mozliwe , ze taka fotka i w miejscu, wiec odpowiadam(z wlasnego doswiadczenia).
Wystarczy wziac rolki na stopy i skoczyc na trampolinie albo z kanapy. Zrobic fote. Zrobic fote schodow. Wyciac siebie w paincie np. i doklejamy do tych schodow.
Problem?
Na to , ze to w miejscu skok sa tez inne dowody:
a)spokojny wyraz twarzy.
Coolnienaturalne ulozenie rak.
c) rolki nie posiadaja kolek.

...
Ale mi sie nudzi.

W sumie zgadzam sie z Margolem, ze spoko fotka ale nie ma co o niej duzo powiedziec.

Nie ogolnie ten moj poprzedni tekst wzial sie z tego, ze przypomnialo mi sie zdarzenie z lat mlodosci. Taka anegdotka bo jestem chory i nie moge spacWink
Majac z 11 lat, moze 12 ,nie pamietam. Znalazlem w internecie zdjecie z jakies imprezy rolkowej na ktorej jakis fotograf (pozdrawiam pana fotografa) zrobil mi fote jak skacze i ja umiescil na stronie. Oczywiscie wielkie podniecenie malego Szymonka, odrazu wydrukowal ta fote i rusz po calej podstawowce dziewczeta zarywac. W ten jeden zly chlopak stwierdzil , ze na pewno to zdjecie jest udawane i jakis kolega mi zrobil fote jak skoczylem w miejscuSad Ze zlamanym sercem do domu wrocilem, a zdjecie do dzisiaj trzymam na swoim biurku.

Sorry, ale bardzo mi sie nudzi.


24.media.tumblr.com/tumblr_m3cy5hOlLb1qb98uxo2_250.gif
 
bartek_kostrzyn_szczecin
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 18-09-2012 14:54
Awatar

Użytkownik

Postów: 2552
Data rejestracji: 29.12.07


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
O W KONCU JAKIES WCHODZONE TRIKI 10/10 POZDRO
 
Przeskocz do forum: